Monday, April 18, 2011

sayang abah

teringat dulu waktu kecik2...
p mall ngan abah...
tp mall tu dh x dak...nma apa x tau..x ingat la...
abah bawak p sana sebab nk bli makanan utk kmi dua sebab mak ngan tok aku x dak...depa kluar...
masa dok kt sana aku merungut nk mkn coklat...abah kata x bole...rosak gigi...aku nk jugak..abah kata x bole nty x kenyang...
aku pon dgan bebalnya p cari sendiri coklat tu..akhirnya jumpa..
tp aku lupa...aku p ngan abah...alamak..abah hilang(padahal aku yg hilang)..
aku pon menjerit la abah!!!..tp gagal sebab mall tu besaq...
dn dgn sedihnya aku menangis..wuaa!!! dtg la sorg akak tlg aku...wat anouncement...
abah aku tanpa malu mai pungut aku...abah senyum ja...
sampai kt umah abah bg coklat yg aku nk tu sebab coklat yg aku jumpa tu dh hilang sebab panik...
masa tu aku cuma tau nk dpt apa yg aku nk...
abah..la ni abah abg akan wat yg terbaik utk abah...abg akan bg apa yg abah nk..sayang abah ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...