Friday, June 3, 2011

maaf !!

aku kali ni dh x gembira :'(
aku kehilangan seseorang...
mood aku dlm sedih...
jd blog aku pon kna sedih...
suma ni terjadi disebabkan salah paham...
ya la kan..mau x nya..
mula2 aku call dya pastu dya nk skype...
tiba2 ja aku hantar msg "sory x dak mood nk on9 nite"
pastu aku x msg dya..
aku jarang2 msg dya...
pastu kuaq lak post aku yg "terdesak"
nah!! dya pon ingat aku ckp kt dya...
padahal yg tu bukan...
100% bukan utk dya :'(
tp mungkin dh takdir..
aku x dak jodoh nk kwn ngan dya lama2..
cukop 1 bulan lebih ja masa kmi brkenalan...
ni suma salah aku...
"pipit x bole terbang bersama enggang"
aku x layak kwn ngan dya...
mcm lagu ni ..
"Tidakkah engkau sedar siapa diriku ini
Bukan merak kayangan tapi gagak di rimba
Cuma yang ada segenggam setia
Akan kupertahankan untuk membahagiakanmu"

hmm...sedey la...aku rindu sgt kt dya... :'(
aku nk dgr suara dya..
aku nk dgr dya gelak..
aku nk dgr dya kutuk aku..
aku nk dgr cita2 dya...
tp..apakan daya..
sepatutnya aku sedar awal lg..
aku x layak nk kwn ngan dya..
yala..dya umpama puteri lam cita raja2..
aku cuma watak sampingan ibarat batu kt tepi jalan..
cita aku ni mcm cita "cun" yg maya karin ngan remy tu...
cuma ending lepa bahagia..
aku mcm si luna ckp 
"mana bisa KLCC bole bersama sawah padi"
hurmm...
xpa la...aku reda..
aku x sepatutnya pujuk dya..
mmg patut dya benci aku..
sebab aku x patut muncul pon dlm hidup dya..
suma salah aku...
awk..pliss..maafkan sy..
sy janji lpas ni sy x ganggu awk...
xdak lg msg moning ngan nite dri sy..
xdak lg msg tehegeh2 sy..
xdak lg msg buruk sy...
xdak lg nma sy kuaq kt fon awk yg x sepaptutnya kuaq nma sy..
xdak lg tom n jerry kita..
maafkan sy sebab muncul lam hidup awk :'(
sy harap awk bahagia tanpa sy ^^..

sy cuma ada kenangan kita ja ^^


^^ selamat tinggal 


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...