Tuesday, July 19, 2011

kem Plkn.dmr.kum.1 siri 7 2010

haha...
dri tjok pon dh tau aku nk cita pasal apa..
dok sorg2 kt umah...
aku tingat lak pasai nih...
tiba2..rindu kt plkn...
haha...kt sana aku ada 3 gelaran
1st ofcoz la amber..
sebab membe2 aku dri step lu ada..
so merebak la kt sana...
2nd cikgu azam..
ada ka patut bdak2 kt sana
ckp muka aku ada seiras cikgu azam..
haish!!..
yg terharunya..bila time nk tamat kem..
cikgu azam mai kt aku pastu dya ckp
..."owh..kamu la mereka ckp muka mcm cikgu..
maaf la..cikgu perasan kamu tp x sempat nk tgor..
nty kt luaq jd budak baik tau..jgn buas..jd warga plkn yg berjaya..
senang2 dtg la melawat kmi kt cni"...
time tu aku dh nk nangis dh..
tgok muka cikgu..huhu..
n..
the manja one..dri kecik..
adi..hehehe..
adi ni slalunya pempuan yg pangey..hehehe..
syok2...kembang...ngeehehehe
aku dok kompani DELTA...
group ni agak crazy...
mcm2..
penin aku.....
group ni yg aku rapat...
chan,pali,pelam,lee,apit,apit2,g,pon,bob,asri,chot,kamal,pjan,jan,manager,ein,dinesh,sasi,
sopi charli,sopi alpha,bob,azran,epy,kembaq,toyol,setan,perak,
yg pompuan lak,xuan,pei,shinney,suki,sam,losh,kalai,sasha,ira,haish!!!1 plkn la senang
sory kalau ada yg aku x sebut...ramai kot..
huhuhuhu...yg pasti..ampa suma ada lam ingatan aku..
emm...kenangan2 aku...<3

haha..time ni aku bertugas jd pak guard..



seblom ke kelas...


masak nasik masa nek p hutan...

ni kmi seblom berkayak..hehe

time ni kmi nk dgq forum perdana yg wat dkt2 cni ^^

gulai ni kmi masak bersama org2 kg..
pergh!!! sedap woo..

lapaq!!!!

comey arghh chan..<3 hehe

ni la bendera kompani aku...delta






masa ni last kmi kt kem..huhuhu...




hahaha..kmi ada band kot...ni kt blakang kediaman kmi ^^


sory..video kurang jelas..yela..kt plkn..xkan nk bwak enset mahai2 kot..cari ilang..hehehe
hurmm...byk la kenangan yg aku x ley lupa...
mmg best sgt...
aku rindu lepa ni suma...
aku harap..nty kita suma bole jumpa lg ^^
keep in touch bye...<3



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...