Saturday, August 13, 2011

kisah cinta aku dulu2...hahak

aloo...entry aku kali ni nk cita pasai kisah cinta aku...
aku x byk awek..org kedah ckp marka...^^
ok..aku mula knai cinta ni mesti la start dri cinta monyet..
cinta monyet aku start dri aku darjah 4..hehe
galak kan aku nih.. :P


ada sorg bdak pompuan tu...mmc aku minat gila dri darjah 2..
nma dya atiqah hulwan...
orgnya kecik ja..comey...manis ja muka masa kecik2 dlu..
aku syok kt dya senyap2 ja..sebab aku nih jenis yg menyimpan...
sampai la darjah 4...aku kantoi syok kt dya...heboh gak arr..
sebab aku ni terkenal dgn buas jahat aku...jahat kecik2 lu..
tp dlm hati ada taman..hahaha...
smpai la 1 hari dya pon tau aku suka kt dya...
dya berubah jd segan ngan aku..
aku nih senang ja..nk tau aku suka kt sapa..
tgok ngan sapa yg aku paling kurang sembang,,,
sebab aku malu,..
pastu jd segan la aku ngan dya sampai abeh darjah 6...
last aku tgok muka dya masa amek result UPSR...time tu aku nk balik dh..
aku terserempak ngan dya...
abeh bab skolah rendah...


p skolah menengah..
aku bole gelarkan sebagai ZAMAN GELAP aku...
mmg trok time ni...
awek toksah kata..hilang 1..cari len..
org x tau aku kapel ngan sapa...sebab aku xmo heboh..
bukan nk puji..time ni aku bule dikira market jgak la...
dgn kwn2 aku yg hot2 belaka...
mudah aku nk kwn ngan gadis2...
bukan skolah aku ja...jiran skolah aku pon ada...x tau cmna lepa leyh knai aku..(bajet hensem)
time ni aku xdak pompuan yg btol2 aku suka..
time ni aku kira nk bersoronok...
jd,,.time ni aku seorang yg sgt x serius...



lpas PMR aku pon pindah skolah p STEP..
kt situ tempat aku berubah..
kt situ lah menjadikan aku mcm skang ni,,..
kurang jahat,,..


kt cni aku da minat 2 org budak pompuan..
(nk jgak kapel)
sorang nama affinie...sorang lg cik nisah..


mula2 aku nk tackle si affinie ni,...mmg aku suka sgt kt dya...
aku bersemangat nk p klas sebab dya...
aku x pandai cmna nk tackle pompuan..
sebab dya lain...
aku suka cara dya...
tp 1 kelemahan aku..
aku jarang sembang ngan dya..
aku segan..
pastu aku wat 1 langkah bijak ngan bg hadiah hari  jadi kt dya,,...
antara kami dh mula berputik bunga start dri tu..
dya pon bg hadiah gak kt aku...
tgh2 seronok bermain cinta ngan dya...
ada lak konflik...
dya ckp kt aku jgn bgtau kt org dya bg hadiah kt aku...
kmi x sedaq...time dya bg kt aku tu ada org dok mengendap...
puyoh ngan gie,,,...
lepa hingaq la tau aku dpt hadiah,,..
pastu abeh tersebar...
dya pon marah kt aku..dya ckp aku bgtau kt org..
hurmmm..aku cuba xplain kt dya tp dya x mo dgq..
pastu ada plak org dok sakit ati ngan aku..
kwn sekelas aku gak...
dya dok cucuk affinie tu..kata aku jahat,..dya ingat aku x tau...
pastu aku dgq dya mmg dok suka kt affinie tu,...sebab tu dya sakit ati sgt,,,
aku pon malas la nk bising2...
jd,..aku lupakan si affinie...utk si mat tu,...
xpa lah..biaq aku mengalah...^^
(nk jd hero)


hahaha...
pastu aku terjumpa cik nisah plak...
aku ingat dya budak bru...
rupanya dh lma dh dok skolah tu..cuma aku ja yg x knai...
fuh..
terpikat aku ngan dya..btol...
tp aku x dan nk mula apa2 langkah...
sebab dya awek membe aku...
hahaha...
melepas lah aku...



jd...
apa yg aku nk bgtau...
pompuan yg aku suka...x pernah suka kt aku dulu..
aku ja yg dok mula langkah...
pastu...cuma ada 3 org ja pompuan yg aku suka sebelom ni...
1- Atiqah Hulwan
2-Nur Affinie
3-Cik Nisah..aku x tau nma panjang dya sebab x dan nk merisik dlm2..^^
ni lah calon2 aku dulu...
lepa ni suma tinggal kenangan ja...




atiqah x tau la ni dok kt mna..lost contact trus...
affiinie lak aku ada fb dya..tp aku x dak no dya...
dya lak jarang on9..
pastu cik nisah..
cik nisah ni aku dok contact dya melalui fb ja lah...
skang ni pon sambil2 dok berfb aku dok comment ngan dya..
aku x mo la jd jahat..dya awek membe aku..
so aku pon membe la ngan dya,,,...
dlm hidup aku la ni...trus terang...ada 3 org ja gadis yg bertakhta di hati aku,,,
lepa tiga ni ja...
kalau aku diberi peluang nk tackle lepa salah sorang...aku akan try...
n..skang ni aku kt Uitm...ada tu ada la jgak
gadis yg aku minat...Jashi...
mmg aku minat kt dya...tp cara dya respon kt aku membuatkan kan dya
terkeluar dri carta top 3 tu..hahaha...
ok...kesimpulanya...aku single smpai skang..
xdak org nk msok meminang aku..haha...
aku pon segan nk cari dh...
ada jumpa sorng...tp kmi janji jd kwn baik ja...
so..kwn baik la sampai skang..
dya pon dh jumpa buah hati dya...
baik x dri cita aku nih..bule wat novel dh nih...
hurm..jd kot kisah cinta aku...
hehe...
bye all ^^
salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...