Thursday, October 13, 2011

sedih :'(

huhu...sedih lar...my special one marah2 pastu merajok ngan aku...
hurmm...merajok pon jgn la lama2...x tentu arah jadinya ni..
salah paham ja pon...bukan apa...
mula2 aku yg merajok...aku nk la jgak an dya pujuk aku...
tgok2..aku lak yg kna pujuk dya..haiya...



hahaha..nk kna pujuk nih...kna cari byk maklumat utk proses memujuk...hehe
walaupon dya tu cuma besfren aku...xmo la dya merajok ngan aku...
sebab nty aku yg x senang duduk...
aku x ley kalau x msg dya 1 hari..
1 hari sekurangnya aku msg dya 1 kali..
tp cuma aku ja yg msg..dya x msg aku pon..hehe^^..



hurmm..kalau aku x tgok muka dya 1 hari..dok x senang...
aku xtau la..pelik2...
tp...janji tetap janji....x bule mungkir janji...
kalau perasaan aku tukar kot lain pon..
haish!!..jgn2...nty aku yg merana...



* to my besfren:
-> awk...hehe..x yah merajok lama2 tau...
     nty sy x tentu arah jdnya...hehe...miss u ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...