Sunday, February 12, 2012

kawan yang dahulunya pernah bergelar "sahabat karib"

haii !!!
hari ni nk cita pasal kwn aku..
hurmm..
cmna aa.. dulu kami ni bole dikatakan kwn karib jgak la..
hari2 msg.. tiap2 hujung minggu super savers..
*note : She a girl !
aku cita mcm2 kt dya..
n..
dya juga lah date aku yg pertama...
gadis yg sudi keluar ngan aku..
but just as fren..

selalu la contact
tp sejak2 dya msok U
aku semakin di pinggirkan..
maklumlah
aku ni diploma ja..
dya tu dah degree skang ni..
hurmm..

rindu nk dgq suara dya..
nk gado2 ngan dya
nk perli2 dya
hurmm..

lama sgt dya x contact aku..
aku ni pon mcm dah semakin dya lupa..
tp...aku tetap ingat dya..
masih rindu dya...

hari tu aku ada msg dya ckp aku rindu dya..
tp kami cuma berbalas beberapa msg ja..
dya kata ada keja nk buat..
n skali pon dya x ckp dya rindu aku..
sentap jgak la..
tp nk wat mcm mna..
mna bole paksa org rindu kita..kan ?

hurmm..
sumpah aku rindu dya..
teringin nk mcm dulu balik..
:'(

dgq lagu ni.. sumpah sentap !

ok lah..
dah abeh luahan aku..
for those who read this thanks
okay
nk tido..
bye
salam ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...