Saturday, February 5, 2011

First time ni

Ola...my 1st typing blog. Sebelum tu, assalamualaikum, huh! excited ni,emm nak cerita apa ya. mm....owh ya...pengenalan diri dulu. nama aku suhardi bin subahai,umur 18 tahun 2 bulan. hari lahir aku 17 11 1992. menetab di kedah, belajar kat uitm arau amek course dip. in civil engineering. baru part 2 huhu. kat kedah aku tinggal di alor setar. jalan lencong barat. dalam rumah tue ada tok aku,adik aku 2 org, and my abah dan mak. hmm.. okay. ni aku punya 1st blog so ampa2 yg dh berada pada tahap master dlm bloging ni ajar2 la aku. aku x berapa tahu menahu skit dlm bloging ni..ye la aku tgok org ada blog. aku pon teringin gak nk ada blog. jadi aku try wat. kalau2 tgok ada yg tak kena dlm blog aku ni. sound direct trus kt aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...