Saturday, February 12, 2011

hati aku

hati aku....dia ni agak lembut la..dia senang sakit...skit2 sakit...aku x tau knapa..
dh masok seminggu aku x msg gurl yg ada kt dlm hati aku...
dulu masa aku msg ngan dia cara dia reply mcm nk x nk ja msg ngan aku....
dh aku kata hati aku ni lembut...bila dia wat cmtu...apa lg...terasa la hati aku ni...


dh seminggu aku x contact dia...cuma dok usha2 lam klas ja....
aku x tau apa perasaan dia kt aku...yg aku tau...aku suka kt dia...tu ja...
aku sedaq aku ni cmna....jd aku x bg harapan yg tinggi sgt....
kalau dia sudi jd kwn aku pon dh cukop memadai bg aku....
aku x mo lebih2....


kalau la aku bole bgtau kt dia perasaan aku ni...
alangkah indah nya...
tp apa kn daya...hati aku ni penakot sket...
men ngan pempuan2 ni dia lemah sket..
hmm...aku hanya bole tunggu apa yg akan jd lepas ni...
tp....


jujur aku cakap semenjak aku idop ni x  penah aku ada perasaan mcm ni..
aku btol2 suka kt dia..bukan sebab rupa dia..tp hati dia....


nk aku kata kt dia..


I LOVE YOU

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...