Tuesday, February 15, 2011

hari ni kn...

hahoi!!!!....
selamat kembali...
aku mula nk typing neh...
hmmm,...
ape cita arr??
haa....
hari ni klas aku start pkol 11..pergh!!!
lab fizik...bgun lewat la...



hahaha
.....p klas tue plak sepatutnya 2 jam..
tp puan bg blek awal..pkol 12...hahahaha...best2...
aku wat experiment dgn senang hatinya...hahaha...
result aku cun kot..
puan kata result sepatutnya mcm aku ni haa...
hohoi...!!!
kembang la cket2...hehehe...





blek rumah apa gie..on9 la...
ye la...bru pasang w1 mix la katakn...
couerage laju kot..
mmg syok arr on9...



blek je uma...p bli mknan dulu..lapar neh..
p blik nasi kt kdai dpn uma tue...
aku kna rm4 inggit...aduh...
agak mahal la..sebab slalunya rm3.20 sen lauk ayam..tp lauk ikan keli rm4..
huhuhu...


dh settle mkn nasi on9 la..
hahaha...fb..blog..fantasy football...dn lain2...
dh on9 ni..aku update la blog kesayangan aku ni..huibuihui...
ok la..klas aku nk start pkol 3 nty..aku nk p bersiap2...
ok bye...hapy day...salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...