Thursday, February 10, 2011

hari yg kalut

hari ini semua house mate aku bangun lambat termasuk la sorang mamat ni iaitu ker(member aku daa)...
semua org kalut2 sbb klas hri ni mula awl...dh 7.45 dh ni,,,tp ker bru bgn tido...aduhai ker2.

tgh hri plak ada klas math....perghh pnya la ssh...tp aku cm besa jer,,,,xda pa pun,,,ala math bkn ada pa pn..

ptg plak spttnya aku ada klas fzik tp dgn cuaknya ker dtg kt aku dn mnunjukkan mesej dlm fonnya mngatakn bhw klas cancel....perghh satu nikmat dunia beb....

pastu..dgn keseronokn klas cncel,,,,aku pn on9 fb....
pastu,,,aku nk upload gmbar dn aku pn buka aku pya folder file aku...
cari pnya cari aku terjmpa satu gmbar baik punyaaa....nk tau????kna la buka fb aku;;;;izaki suhardi...
enjoy beb......


dh abis sronok..aku qasa cm nk wat autocad plak..member2 aku pn dh blek...so kmi on laptop sorg 1...
dgn kegairahan nk wat autocad...ada plak masalah!!!!! kmi x qeti nk wat line...ada dua double line kot...mna bole taqik ikot suka...oleh kerana itu....kami pon putus asa...puyoh ngan bear main game fifa 2010...bad plak men city ville dlm fb...aku....tulis menda ni...agak tension arr....hmm....


mlm ni plak aku ada match futsal dgn geng faris(bdk klas aku daa)...
tp aku rsa cm aku nk score la mlm ni....agk2 korang cmna???bole x????mesti la bole sbb aku kn izaki suhardi.....perghhhh.....baik pnya...
so hopefully aku dpt score mlm ni....chaiyok2...

1 comment:

  1. sama2 kita buh goal noh...
    majulah skuad terjah utk taman bersatu...
    hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...