Wednesday, May 25, 2011

aku rindu !!

qamai aku rindu..
tp yg ni aku paling rindu..
sebab kmi penah bersama..
kmi penah tidoq sama2..
mkn sama2..
bukak posa sama2..
x posa sama2(hehe)..
mandi sama2..
men banjir sama2..
byk lg la kmi wat sama2...
aku cita cket la pasai dya ni
dya budak sport rex kt uitm arau..
dya x hensem sebab dya comey dri segala sudut..
dya terer men rugbi..
dya men hooker..
kmi knal masa kt step la..
aku knai dya sebagai MPI..hahaha
bila ampa btol2 knai dya x mcm MPI..hehe
dya byk berkebolehan..
dya pandai nasyid,
terer men rugbi,
perut dya bole syuffle,
mata dya bole pikat mna2 "manusia"..
dya ni mmg optimis ngan man.u
org yg aku maksud kan ialah
aku x men2..
cuba bygkan kalau roy ada kt skali lani..
roy..bear pon rindu kt ang..
dya rindu ang dok ketok bilik dya 2-3 pagi,
bad rindu ngan perot ang,
puyoh rindu nk men pes ngan ang,
ker pon sama..men pes..
amber rindu semua kt hang..
tambah2 bila ang nk controller aku..
aku rindu suma tu...
aku rindu bila kita men banjir..
kita jalan smpai c-mart...
hang ingat x lg masa mat toik lepak ngan kita...
kita wak dya jln2 kt acedemy high


masa ni kita sweet sgt..hehehe


ingat x roy oii!!


ni masa kita nk p mkn kt luaq,kita dok tunggu puyoh lmabat sgt


sapa x tergoda ngan kecomelan kamu..hehe


roy...aku x lupa kt hang..
x tau la hang lupa ka dak kt aku ..
budak2 umah pon x lupa kt hang..
kmi slalu dok kata..
mesti best kalau roy ada kan..
bear:aku bole suruh dya ketok2 bilik aku,
bad:aku bole lwn perot ngan dya
puyoh:aku nk kalahkan man.u dya tu..
ker:aku nk fight pes lg..aku cun dh kot..
amber:aku dh pandai wat O lani roy..

roy kalau ang teqasa sory la..
aku wat ni dh lama..
cuma aku x cukop bahan..
aku nk gmaq kita masa kt banjir..
aku nk boh...
tp aku xdak..
aku dok tunggu yg tu ja..
hahahaha...roy..
x mo tocing2...
aku wakil kwn2 kita..
kmi rindu kt hang roy..
bila2..aku nk hang mai mlawat kmi tau..^^




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...