Monday, May 23, 2011

bila mo0d Ok!

ooi!..
tau apa itu mo0d?
bg aku mo0d tu mcm pengawal emosi
haa!!..
sebab..
apa yg aku wat suma kna ada mo0d..
org len x tau la..
aku bila mo0d x dak aku mmg x disukai ramai..
aku jd mcm org yg amat2 pentingkan diri sendiri..
aku x tau pasai pa..
tp.. bila mo0d aku ok..
aku bole bg org yg sedey gelak sampai teqiak..
bukan pa...
aku jd hiper xtive..
jd x tahuan hala..
aku mmg mcm ni..
aku x suka mo0dy2..
payah nk tgok aku jd mo0dy...
x suka...
kdg2 terpaksa...
senang ja aku nk ilangkan mo0dy aku...
aku kna p cri kwn2..
bila ada kwn2..aku bole hilang kan suma tu..
smalam mmg aku mo0dy trok..
tp..bila ada kwn2 aku..
hilang trus...
jd ok!..haha..
tengss tu mai frens yg teman aku smalam..
lepa mmg baik...mereka2 adalah!
mat,bobo,aji,ngan bulu...aku syg ampa sgt2..muahh!! <3 ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...