Sunday, May 22, 2011

tErsEdAq!!

yaalo!!!
ermm..bukannya sedaq apa2 pon...
yg sedaq tu cuma...
cara aku taip kt blog aku ni ha...
aku baca blek blog aku..
aku baca blog org yg lbey blogger..
bru aku pasan...
ada cacat kt post aku...
nk tau apa cacatnya...
ni ha cacat nya "haha" terlalu byk "haha"
aku taip...nmpak huduh...aku baca blek td...ya allah...
buruknya...bru aku pasan...seb bek aku pasan td..
aku x tau pasai pa byk sgt "haha" tu..
mungkin nk bg panjang kot...
hurmm...
pasni aku akan cuba mengurangkan "haha" tu...
utk menghasilkan sesuatu yg lbey menarik..
aku ada ckp kt brother blogger pasal menda ni...
dya ckp x pa kot..bole jd trade mark..
eii..aku trus trang ckp kt dya..
"x mo argh!! buruk bang"
bro: " ikut suke kau la dik..dh besar pnjang"
aku: " ikut sy mmg nk delete ja suma post tu"
bro: " eh! xyah memandai...ingat senang nk wat..ko dh lme tulis sume tu nk delete plak..x yah2"
heee..pastu..sembang2..bincang2..
dpt la keputusan...
x yah tulis perkataan "haha" lg...
jd..pasni akan ada la sket perubahan lam post aku..
so..korang2,ampa2,de'me2,ekao2,ko'me2...lau pasan ada buruk
kt post aku..tgoq2 la aku yee...tu pon lau ada yg sudi melawat la..^^..jgn lupa..
sound! ja aku nih.. xpa..
ok lah! nk p mkn ubat..bye...^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...