Sunday, May 22, 2011

kehilangan mo0d

hmmm..
hai..
harini mmg aku xdak mood..
dari smalam lg..x tau napa
tp..lam hati aku nk sgt berblog...
aku nk tulis blog dri smalam lg...
tp tu la..x dak mood..iss
apa ni..x pham la..sory2..
tgh x dak mood mcm ni la..
aku gagah jgak nk tulis ni..
byk benda aku nk update..
mood ja xdak..xtau pasaipa..
smalam aku dok sorg2..
mai mcm2 jnis isu nk tulis...
rasa cm nk buka blog pastu tulis ja...
tp tu la..x dak mood..haish!
aku bgun pg ni pon ngan moody ja..
smpai mak aku pasan muka cam tempe basi katanya..
hmm..mai ayah aku lak dya kata cekodok espired..
huuaa!!
apa ni...
skang ni kt umh aku pon nk ujan..
mmg kna ngan mood aku...
mood x elok..
aduh!!
hari ni aku nk kuaq...
ujan lak..mmg x ley kuaq la..
dh la bru sembuh demam..
kompom2,wajid,sahih,sah mak aku x bg kuaq..
huaa!!...
tocing gila..
mcm lam filem..
hadoiyai!..

mcm ni la muka aku
tgok..kuka kmi sama ja
bru smpai kem..
masing2 dok tingat nk blek umah..
sebek ja..

hmm..
ok lah..smpai cni dh aku melalot...
ni lam x dak mood ley boh pic..hahaha...
aku nk cuba p cari mood sat...
nty bila aku ada mood bru smangat nk tulis..
byk menda nk tulis ni..
ok..
lau da pa2 nk share ckp la..
jumpa lgi..
salam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...