Monday, May 23, 2011

biLa adA kWn2

hooi!..hehe..
hai...
aku nk cita pasal kwn2..
selain dri family aku..
kwn2 aku adalah insan kedua yg paling penting lam idop aku...
tanpa kwn2 aku..mmg aku x ley hidop...
ada sesetgh tu ckp awek yg kedua bru kwn...
aku x!
ada org ckp mungkin aku x dak awek aku bole ckp mcm tu...
xla..bukan mcm tu...
dulu aku penah ada awek..tp aku x rasa mcm tu pon...
still kwn2 pegang ranking..
aku pilih kwn dri awek..awek bole cari bai..
nk cari kwn yg btol2 kwn ngan kita...
mcm p cari dragon ball..haha...
ok...aku nk cita sal aktiviti aku smalam..
smalam aku nk p amek sijil spm..
aku pon ajak la membe2 sroh teman aku..
jd aku p la amek kwn2 aku..
aku x penah wat keja sorg2..kna ada teman..
aku wak bobo ngan mat p umah tok aku..kt yan..
lpas p sna kmi p amek aji kt umah dya...
then p amek bulu lak...
pastu kmi berlima lam keta kancil p la step..
lani step tu dh jd matrik..
smalam tu bdak2 matrik bru msok daftar..
hahaha..apa lagi time tu la nk mengecas...
kmi jumpa sir(coach rugbi)..
terharu gila dya knai kmi suma..sebut nma sorg2...
pastu kmi p minum kat kantin..
aji ngan bulu ajaq kmi hi5 haram jadah..haha..
nk bg gelak sket..kmi suma oder aji sorg ja x oder awat x tau..
time nk blek bobo blanja kmi suma..aji sorg ja telepas..
kalau aku qasa qugi mampoih..
pastu kmi pusing skolah tu 4-5 kali gak..kot2 jumpa awek..
dh tu mai seseorg yg kmi x ingin jumpa..
blah trus ke destinasi seterusnya...
ni ada sket video utk ampa tgok..jln nk p kt jambatan pulau bunting..
video
->
kmi p sana ada sebab..
nty aku habaq apa sebab...
jd adat la kan ...
bila sampai kt tempat2 yg "agak" menarik mestila nk amek gmaq kan..
ni gmaq kmi kt sna..
ni bulu dgn posing ke-tiganya
aku haha..
bobo dok tingat awek matrik
aji ngan awan bentuk juboq kt blakang
mat ngan posing bergaya slalu
haa...ni la..org2 yg p..
ok..tujuan kmi p adalah seperti dibawah!



video
haha..kmi nk amek air laut...
org kirim...
ni ada cket vid aku bg kt ampa..tgok la..
video

                                                   bulu posing nk meq gmaq tp ter recod lak

video
ni bobo plak kna..

pastu kmi blek...harap2..aku bole dpt kenangan lg mcm ni..
thanks kwn2...
ok lah...enjoy la post aku nih..apa tinggalkan pesan..^^
salam

3 comments:

  1. woi butuh.. hehehe.. lagu bising sgt.. ak x dgr apa hgpa cakap lam video tu... deym... hahahaha.. rindu amber...

    ReplyDelete
  2. haha..yaka?? sory bob..tii aku plan sket lagu..hehehe...aku pon rindu kt ang bob oiii...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...